«صباویژن» در اواخر هفته گذشته، در یک مراسم ویژه از لوگو و درپی آن پلتفرم جدیدش با عنوان تیکآبی رونمایی کرد.
در این مراسم بعد از رونمایی از «لوگوی بازطراحی شده و سایت صباویژن»، «تیکآبی» معرفی شد.
تیکآبی اپلیکیشنی است که با تحلیلهایی که بر روی صفحات اینستاگرام کاربر مشتری یا هدف انجام میدهد، امکان انجام بهینهتر تبلیغات در این بسترها را برای کاربران فراهم میکند.
صباویژن آژانس تبلیغات دیجیتالی هلدینگ صباایده است که حدود ۱۶ سال سابقه فعالیت دارد و مالک پلتفرم آپارات و فیلیمو است.
حمیدرضا سلیمانی، مدیر مارکتینگ صباویژن، کارآیی تیک آبی را در سه بخش متفاوت توضیح داد.
- تجزیهوتحلیل اطلاعات صفحه کاربرمشتری
- تحلیل صفحه هدف یا رقیب
- ارائه لیستی از 3 هزار و 500 صفحه تبلیغکننده
سلیمانی حذف فالوئرهای روح را یکی از مهمترین مزیتهای تیکآبی دانست و تاکید کرد که این پلتفرم از طریق 4 الگوریتم زیر میتواند فالوئرهای روح را شناسایی کند:
- نام کاربری عجیب و نامتعارف
- صفحه بدون عکس پروفایل
- صفحه بدون پست
- صفحه بدون تعامل با پیج مشتری
مدیرمارکتینگ صباویژن، قابلیت دیگر تیک آبی را، امکان قرعهکشی در یک صفحه، در یک پست خاص، براساس کامنت یا لایک بیان کرد. تیک آبی هم چنین میتواند فالوئرهای رقیب را ارزشگذاری کرده و اطلاعات آنها را به طور مفصل براساس ارزشی که میتواند برای کسبوکار شما ایجاد کند، ارائه میدهد.
لیست بهینه قابلیت دیگر تیک آبی است که به شما رفتار فالوئر رقیبتان را نشان میدهد. برای مثال اینکه کدام ویدئو بازدید بالاتری داشته و یا کدامشان تعامل بیشتری در استوری با مخاطب دارد. در قسمت بازخورد آگهی نیز میتوان به تعداد افراد جدیدی که از یک تبلیغ به شما اضافه شدند را شناسایی کرد. حمیدرضا سلیمانی، هزینه استفاده از این پلتفرم را ۲۵ میلیون تومان بیان کرد.