شرکت پرداخت الکترونیک سداد در مرکز همایش رایزن، از هویت بصری جدیدش رونمایی کرد. در این رویداد که در روز پنج شنبه و با نام «درمسیرپیشرفت» برگزار شده بود، عدهای از مسئولین پروژه و فعالان حضور داشتند. به گزارش روزرنگ در این مراسم، محمدحسین کاشی «مدیرعامل سداد»، آرین مقبلی «مدیر هنری پروژه ریبرندینگ سداد»، آزاده نوری «مدیر نیروی انسانی سداد»، مدیران بانک ملی ایران، فعالان حوزه فینتک و اصحاب رسانه حضور داشتند.
سداد با لوگوی پروانه شناخته میشود. در برندینگ جدید سداد با کاهش حداقلی شکل پروانه، هویت جدیدی شکل گرفته است. این تغییرات در راستای اهداف و استراتژیهای جدید سداد در سال ۱۴۰۲ است. همچنین، سداد قصد دارد به صورت رسمی با عنوان «ارائه راهکارهای پرداخت» شناخته شود. این تغییرات با تمرکز بر مشتریان، منابع انسانی و ذینفعان بیرونی، در طول ۶ ماه گذشته صورت گرفته است. از جمله نتایج آن تاکنون، یکپارچهسازی خدمات و محصولات سداد است.
طراحی مسیر برای تغییر استراتژی
آزاده نوری، مدیر منابع انسانی سداد، تغییرات در هویت بصری سداد را هماهنگ با تغییرات در تمامی ابعاد برند بیان کرد. وی بیان کرد:«از مدتی قبل قدمهایی برای تغییر استراتژی در سداد برداشته شده است. اولین گام در این برنامه، استراتژی اکشن است. تمام اینها برای بازبینی و بازتعریف برخی از فرآیندها به منظور رشد و تغییر بیشتر در جهت خدمت به مشتریان سداد، طراحی شده است.»
هدف نهایی سداد، به دست آوردن جایگاه اول در بازار تراکنشهای مالی است. میزان سود سداد در ابتدای ۶ ماه امسال دو برابر میزان سود سال قبل بوده است. هدف آنها در پایان سال، دو برابر کردن میزان سود سداد نسبت به اولین ۶ ماه خواهد بود. در این راستا، سداد قصد دارد در سال ۱۴۰۲ کیف پول و خدماتش در این زمینه را توسعه دهد. سداد در حال حاضر در سراسر کشور حدود ۷۰۰ هزار پذیرنده دارد. این یک بستر عالی برای ارائه خدمات متنوع فراهم میکند.