سرویس alohi چیست؟

اثرگذاری قوی تر و گاه در ظاهر آسان تر یک ویدیو چندین ثانیه ای موشن گرافیک بر تعداد زیادی مخاطب اقبال سفارش دهندگان به این جریان را در پی دارد. پست امروز به معرفی پروژه ای پرداخته است که در تلفیق تصویرسازی، گرافیک و تبلیغ از نمونه های موفق تولید شده در این ژانر است.
« این پروژه توسط مدیر شرکت alohi که زیر مجموعه شرکت «افرانت» است به من سفارش داده شد. تاثیر خوب کار قبلی ام، انیمیشن روز درختکاری که در زمان حضورم در«دیجی کالا» در سمت سرپرست هنری تولید کردیم، موجب این همکاری شد. هر دو این ویدیوها در یک سبک کار شده اند با این تفاوت که کار alohi با پیچیدگی بیشتری تولید شده است. پروژه alohi فرصت خوبی بود تا بتوانم در دوره فریلنسری توجه افراد مختلف را به خود جلب کنم. تولید این پروژه موشن گرافیک تقریبا ۳۰ روز طول کشید. کارگردانی هنری و تصویرسازی این پروژه هم با خودم بوده. طراحی لوگو، انتخاب فونت و اسلوگان را تیم alohi برعهده داشته است. ضمن اینکه صدای «سهیل سلامت» را به عنوان گوینده متن بر روی کار می شنوید.»
شروع فعالیت جدی امیر پروا در حوزه گرافیک به یازده سال قبل برمی گردد :« از ابتدا هم گاهی انیمیشن های کوچک با نرم افزار flash می ساختم اما از حدود سه سال پیش به طور جدی در زمینه موشن گرافیک فعالیت می کنم. ۳ سال تجربه کارگردانی هنری در شرکت دیجی کالا را دارم و تجربه میزبانی و برگزاری هشتمین رویداد بیهانس در سال گذشته را هم دارم که تجربه خیلی جالبی برایم بود.»

01_What_is_alohi

02_alohi_FlyingLogo_Splash_15FPS 03_Slogan 04_alohi_FlyingLogo_Packshot_15FPS 05_Naming 06_Van_Animate_15FPS 07_Storyboard08_StoryBoard 09_ColorPallete 10_Screenshots 11_Screenshot 12_Screenshot 13_Screenshot 14_Screenshot 15_Screenshot 16_Screenshot 17_Screenshot 18_Screenshot 19_Renders 20_Render 21_Render 22_CharacterAnimation 23_CharacterAnimation_15FPS