فكس دات آى آر، بر فراز ابرها

«فکس اینترنتی» پروژه جديد موشن گرافيك گروه فلت مد مى باشد كه امروز قصد معرفى آن را داريم. اين تيزر تبليغاتى درباره سیستمی است که در عین مهیا کردن امکان دریافت و ارسال فکس با استفاده از اینترنت، اشکالات فکس قدیمی را برطرف نموده و دسترسی آسانی را برای کاربر ایجاد می کند.
«افشين گلدرانى» كارگردان اثر مى گويد: «اولین کاری که باید انجام می دادیم پیاده کردن اطلاعات و محتوای بدست آمده بر مبنای بیان مساله و حل مشکل بود. ما یک تنالیته از رنگ های روشن را بررسى کردیم که با توجه به شعار: «فکس دات آی آر، بر فراز ابرها» انتخاب شد.
سپس سعى كرديم در فرآيند تصویرسازی با استفاده از کاراکترها تصاویر جالبی ارايه کنیم. البته تغییراتی که در مرحله آخر کار نسبت به دکوپاژ داستان انجام شد -مثل تغییر رنگ بعضی پلان ها- کمک شایانی به بهتر شدن ارتباط تصاویر کرد.
در مرحله مدل سازى، تکسچر دهی از اهمیت بالایی برخوردار مى باشد. چرا كه مى بايست گرافيك مدل های سه بعدی، در زمینه دو بعدی به صورت متناسبى خود را نشان دهد. از آنجا که پیشتر، نمونه های ضعیفی از انجام این فرآیند را در کارهای دیگر دیده بودیم، سعی کردیم که این اتفاق برای پروژه ما نیفتد.
براى مثال با اینکه شما تنها در ثانیه ای ریختن کاغذها و یا افتادن گوشی تلفن همراه را می بینید -به دليل ارتباط پیچیده برای انجام این حرکات- زمان و مهارت زیادی برای بدست آمدن این صحنه ها صرف می شود. مثلا برای بدست آوردن صحنه ی ریختن کاغذها روی زمین، حدود ۱۰۰ بار و از زوایای مختلف کاغذها را روی زمین ریختیم تا در نهایت حرکتی که مد نظر ما بود ایجاد شود. همینطور برای افتادن گوشی های موبایل و دستگاه فکس هم این مراحل انجام شد. زمان مورد نیاز برای انجام این پروژه یک ماه و مدت زمان انیمیت کردن آن حدودا دو هفته به طول انجاميد»
در ادامه شما را به ديدن اين پروژه دعوت مى كنيم:

motion graphic (7)  motion graphic (8)  motion graphic (4)  motion graphic (5)  motion graphic (6)  motion graphic (1)  motion graphic (2)  motion graphic (3)  motion graphic (14)  motion graphic (11)  motion graphic (12)  motion graphic (13)  motion graphic (9)  motion graphic (10)  motion graphic

[fvplayer src=”http://as6.asset.aparat.com/aparat-video/6e2646c1911db6c877107a92565bfc972942978-360p__31421.mp4″]


image 
imageimageimage