مجموعه ساعت و لامپ
مجموعه ساعت و لامپ

مجموعه ساعت و لامپ: محصولاتی بانمک، برای کسانی که عاشق نان هستند

محصولات سرگرم کننده‌ای که هر عاشق نان به آن نیاز دارد!

مجموعه Pampshade (مجموعه ساعت و لامپ) که توسط Yukiko Morita طراحی شده، به همین خوشمزگی است که بنظر می‌رسد. این مجموعه از لامپ و سبک خاصی از ساعت‌ها تشکیل شده که همگی آنها از نان دست ساز ساخته شده‌اند.

بله درست متوجه شدید، تمامی این محصولات خوشمزه از نان ساخته شده و قابل خوردن هستند (اگرچه که ما به شما همچین چیزی را پیشنهاد نمی‌دهیم! ). در طراحی این مجموعه از انواع نان‌ها مثل Croissant, baguette, hot cross bun وحتی نان تخت هندی الهام گرفته شده و به محض اینکه آنها را روی سطح صافی قرار دهید روشن می‌شوند.

هر کدام از این لامپ و ساعت‌های شبیه به نان، می‌تواند یک شاهکار هنری کاربردی در زندگی روزمره ما باشد. این مجموعه بانمک ما را جدا تحت تاثیر خودش قرار داده است.

مجموعه ساعت و لامپ ۱

هریک از این ساعت ها در مجموعه ساعت و لامپ، فرم متفاوتی از یکدیگر دارند. ساعت Naaaan Time جدیدترین مدل اضافه شده به این مجموعه است که از نان واقعی ساخته شده شده. صفحه این ساعت مدرج نیست و هیچ عددی روی آن بکار نرفته است به همین دلیل یک حس کلی نسبت به زمان را القا می‌کند. اما آن چیزی که واقعا باعث جذابیت ساعت می‌شود این است که به زمان اجازه کنترل کردن شما را نمی‌دهد، بلکه برعکس زمان را آزادنه به حرکت در می آورد، درست مثل فرم رها و آزاد خودش.

معرفی اجزای مجموعه ساعت و لامپ

مجموعه ساعت و لامپ ۲

برای ساخت لامپ Croissant که محبوب ترین مدل در بین تمامی مدل‌های این مجموعه است، از کروسان واقعی استفاده شده است. نور ملایم این لامپ، فضای مطبوع و دلپذیری را به ارمغان آورده و لازم به گفتن نیست که ظاهر آن چقدر شیک و براق است.

مجموعه ساعت و لامپ ۳

بعد از لامپ کروسانی در مجموعه ساعت و لامپ، نوبت می‌رسد به لامپ رولی کوچک با یک ظاهر کلاسیک صلیب مانند. با گذاشتن لامپ روی سطح صاف فورا روشن شده و محیط اطرافش را روشن می‌کند.

مجموعه ساعت و لامپ ۴

نان باگت فرانسوی هم یکی از نان‌های مورد علاقه است که بخاطر فرم کشیده و بلندش می‌تواند چراغ های LED زیادی را داخل خود جای دهد. همین موضوع آن‌ را تبدیل به یک منبع پر نور کرده است. می‌توانید این لامپ را روی میز قرار داده و یا آن را به دیواری آویزان کنید.

مجموعه ساعت و لامپ ۵

رول الماس مانند زمانی میان طبقه کارگر ژاپن «اسنک» رایجی بوده است اما اکنون شبیه به لامپی با ظاهر این چنینی تبدیل شده است. این لامپ تابشی ملایمی دارد که می‌تواند هوس شما را برانگیزد.

مجموعه ساعت و لامپ ۶

Batard اگرچه مدل کوچک و فشرده شده نان باگت است، اما به شما قول می‌دهیم که به همان خوشمزگی است. محیط اتاق را با نورپردازی این نان خوشمزه پر کنید.

مجموعه ساعت و لامپ ۷

Champignon (در زبان فرانسوی هم به همین نام شناخته می‌شود.) در مجموعه ساعت و لامپ، به نانی گفته می‌شود که شبیه به قارچ بوده و روی آن را کره مالیده‌اند. این لامپ کوچک که ایده ساختش از قارچ گرفته شده توسط یک ماده ضد باکتری و ضد قارچ پوشیده شده است تا از فاسد شدنش در طول زمان جلوگیری شود. این لامپ می‌تواند برای زمانی طولانی محل زندگی شما را روشن کند.

نان

Pampshade Boule نمایان گر شکل سنتی و محلی نانی است که از روی آن ساخته شده است. فرم نرم و تابش گرمش به آن ظاهری شبیه به ماه داده، آن هم زمانی که هنگام برداشت محصولات بر سر مزارع فرانسه می تابد.

نان

Pampshade Toast نان تست نرم و کره‌ای است. این لامپ شبیه به بالشت بوده و می‌تواند گزینه مناسبی برای آویخته شدن به دیوار اتاق باشد.

نان

_این رول کوچک بانمک جز آخرین لامپ‌هایی است که به مجموعه Pampshade اضافه شده است. این لامپ از بازیافت دیگر نان‌های مانده و استفاده نشده در نانوایی ها ساخته شده است.

منبع


image 
imageimageimage