آزمایشگاه دیجیتالی gapp

« آزمایشگاه دیجیتالی gapp پروژہ‌ای با ابعاد وسیع بود که به مجموعه AST Creative Studio  پیشنهاد شد. طراحی لوگو، هویت سازمانی، طراحی تمام مواد بصری تحت‌وب و نمایشگاهی به همراه طراحی داخلی و حضور در مجموعه مشاوره‌ برندینگ؛ ابعاد اجرایی کار را از مواد بصری چاپی و وب‌محور تا چیدمان و کنترل ساخت‌و‌ساز، گسترده می‌کرد.

مجموعه ”استوديو خلاقه است“ به ایده‌ای یکپارچه با تاکید بر سریع‌الفهم بودن امکانات فیزیکی-مجازی و دلپذیر بودن محیط، همراه کانسپت برنامه‌نویسی و آزمایش دست پیدا کرد که باید آن را در تمام مجموعه متناسب با بخش‌هایش منتشر می کرد.
در ابتدای راه نام آزمایشگاه بازی و اپلیکیشن gapp بخشی از مسیر ایده را به همراه داشت. محلی برای گپ‌و‌گفت، آزمایش سلامت فنی داده‌های نرم‌افزاری و بازی‌های دیجیتال.

نداشتن رقیب داخلی برای این آزمایشگاه و تنها بودن فضای خدماتی اش همچون شمشیری دولبه کار را برای جا انداختن بازار آن سخت می‌کرد، چرا که فرهنگ دیجیتالی حاکم در فضایی سنتی قرار داشت که حالا باید تغییر می‌کرد. اتفاقی شبیه تغییر فرهنگ درمانی از مراجعه به اطباء سنتی به پزشک‌های آکادمیک.
طراحی لوگو باید در نگاه اول تمام مفاهیم دیجیتال بودن و آزمایشگاه را به همراه می‌آورد و بدون خدشه‌دار کردن احساس اطمینان از برند، حالتی خودمانی برای سندیکای هدف ایجاد می‌کرد.

همین طور رنگ در فضای وب و محیط واقعی باید آرامشی یکپارچه القا می‌نمود و به طراحی محیط داخلی در کارآمدترین شکل آن پرداخته می‌شد.
آخرین هدف مجموعه، مصرف کننده‌ها بودند تا در مواجهه با استاندارد gapp، محصول مورد نظر را با خیال آسوده خریداری نمایند.

مدیر تیم خلاقه: علیرضا احمدی
مدیر هنری: پگاه سیفی، مهرداد مه‌آبادی
تیم طراحی: عطیه تفتی، مونا مرادی، مهسا امیدوار. همینطور امیرحسین میرطالبی و امیر‌حسین عرفانی در این پروژه در کنار ما بودند.»