انرژی بار
انرژی بار

بسته‌های انرژی بار، با قابلیت فیلتر ای آر اینستاگرام!

 از گذشته تاکنون میل به بقا و طول عمر در همه انسان‌ها وجود داشته است و افراد همیشه برای دست یافتن به این مهال تلاش می‌کرده‌اند. یکی از آسان‌ترین راه‌های حفظ سلامتی و بهره‌مندی از طول عمر بیش‌تر، داشتن برنامه غذایی و ورزشی است. برنامه غذایی که متشکل از مواد مغذی و سالم باشد می‌تواند نقش موثری در سالم ماندن افراد ایفا نماید؛ اما در زندگی شهری و پر سرعت امروز، استفاده از خوراکی‌های سالم خیلی سخت شده است. زیرا اغلب لازم است برای تهیه این نوع خوراکی‌ها زمان زیادی صرف شود. در این پروژه از روزرنگ قصد داریم هویت بصری انرژی بار  را بررسی نماییم که توسط استدیو DEEZ اجرا شده‌اند تا بیش از پیش افراد را برای استفاده از این محصول ترغیب نمایند.

انرژی بار چیست؟

انرژی بارها جایگزین بسیار خوبی برای اسنک‌ها (میان وعده‌ها) و خوراکی‌های ناسالم هستند. معمولا ورزشکاران، مدل‌ها، جوانان و سلبریتی‌هایی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند، ترجیح می‌دهند به‌جای استفاده از شیرینی‌های پر کالری، فست‌فود، و تنقلات ناسالم از انرژی بار استفاده نمایند.

درواقع انرژی بارها متشکل از مواد غذایی پر انرژی اما سالم مانند: غلات (مانند جو دوسر پرک)، آجیل (انواع بادام، گردو، تخمه کدو)، عسل، انواع میوه خشک و سایر مواد غذایی هستند و دارای ارزش غذایی بالایی می‌باشند..

شکل گیری ایده اولیه طراحی هویت بصری این محصول

ایده‌ی ابتدایی طراحان برای تشویق مخاطبین به استفاده از این محصول، بهره‌برداری از تصویر شخصیت‌های معروف و نوستالژیک دنیا مرتبط با نوع و تاثیر هر محصول بود. در زندگی امروز شبکه‌های اجتماعی بین قشر جوان جایگاه ویژه‌ای دارند. بنابراین مهم‌ترین هدف این پروژه استفاده از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی برای افزایش جذابیت بین مخاطبین بود.

نقطه قوت در این طراحی این است که مخاطبین می‌توانند از طریق فیلتر آی‌ آر اینستاگرام طرح‌ها را منتشر نمایند. درواقع مشتریان می‌توانند با اسکن کردن کیو آر کد موجود روی بسته بندی عکس خود را با کاراکتر روی محصول در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. این امر کمک می‌کند محصول توسط مخاطبین بیش‌تری شناخته شود و علاوه‌بر این مخاطبین بیش‌تری تشویق می‌‌شوند که از این محصول استفاده نمایند

نحوه انتخاب کاراکترها

در این پروژه طراحان استدیو DEEZ با سه نوع محصول مواجه بودند. بنابراین با در نظر گرفتن مخاطبین هر محصول و هدف آن، کاراکترها انتخاب شدند. طراحان تصمیم گرفتند برای محصول آنتی اکسیدان که قرار بود در باشگاه‌های زنانه و یا محیط‌های زنانه فروخته شوند، از کاراکتر مرلین مونرو با جذابیت‌های زنانه‌اش استفاده کنند.

برای محصول انرژی از کاراکتر الویس پریسلی که همیشه روی صحنه با انرژی حضور داشت، استفاده کردند. برای محصول پروتئین نیز که با هدف فروش در باشگاه‌های مردانه و محیط‌های مردانه بود کاراکتر محمد علی کلی، بوکسور مشهور دنیا انتخاب شد. دز تمام این طراحی‌ها  از ترکیب عکس و تصویرسازی استفاده نمودند.

انرژی بار

انرژی بار

انرژی بار

انرژی بار

 ای آر اینستاگرام!

 ای آر اینستاگرام!

 ای آر اینستاگرام!

 ای آر اینستاگرام!

 ای آر اینستاگرام!


image 
imageimageimage