بسته بندی برگزیده دای-لاین، شخصیت‌های شیرینی پزی پمز / Dieline 2015

شیرینی پزی نیوزلندی پمز(The Pams) در بسته بندی‌های تازه خود با استفاده از شخصیت‌های جذاب و خنده دار سعی کرده تا نگاه‌ها را مجذوب خود کند و خنده را بر لبان مخاطبان بنشاند. این بسته‌بندی‌ها توسط هنرمند با استعداد، برت کینگ(Brett King) به سبکی ساده طراحی شده‌اند و عنوان کلی همه آن‌ها این است: «نگاه کن و احساس کن». هر کاراکتر، هوشمندانه محتویات خود را با جزییات کمی تعریف کرده است تا مشتری، خود ادامه ماجرا را حدس بزند.
به طور کلی عملکرد این محصول، هنرمندانه و سرگرم کننده است و باعث ایجاد هیجان و جذابیت زیادی می‌شود. همچنین باید گفت که این آبنبات‌های زیبا به هیچ عنوان دارای طعم و یا رنگ مصنوعی نیستند و انتخاب رنگ‌های یکپارچه و بسته‌های خامه‌ای، حس طبیعی خاصی را به مخاطب القا می کند بدون اینکه از احساس سرگرمی آن کاسته شود.لازم به یادآوری است که این پروژه، امسال توسط سایت معتبر بسته بندی Dieline  رتبه اول بهترین بسته بندی را کسب کرده است.

bastebandi bastebandi (8) bastebandi (9) bastebandi (6) bastebandi (7) bastebandi (3) bastebandi (4) bastebandi (5) bastebandi (2) bastebandi (14) bastebandi (15) bastebandi (11) bastebandi (12) bastebandi (13) bastebandi (1) bastebandi (10)منبع


image 
imageimageimage