بسته بندی کاغذی از جنس لوبیا سبز Edamame / Hylton Warburton

استودیوی The Hardy Boys  و شرکت THB Disturbance به همراه کمپانی مواد غذایی The Fair Food Co در پی یافتن راه حلی پایدار برای بسته بندی بودند تا به مردم آگاهی‌های لازم را در مورد این که دانه های ادامامه (Edamame) جایگزین سالمی برای هله هوله‌ها هستند بیاموزند و تبدیل به سرلوحه ای برای یک زندگی پایدار و سالم شوند. آن ها کاغذی از جنس پوسته های سبز لوبیاها که در زمان خورده شدن لوبیاها به دور انداخته می‌شوند ساختند و یک جعبه هوشمند طراحی کردند که این پوسته ها را در یک محفظه جداگانه ذخیره می‌کرد. طیف وسیعی از عناصر هویت سازمانی و گرافیکی توک توک tuk-tukطراحی شدند تا این سبک بصری را همراهی کنند. همه‌ی بسته بندی‌ها با جوهرهای گیاهی چاپ شدند.
کارگردانی هنری این پروژه توسط هیلتون واربرتون (Hylton Warburton) تصویرگر و کارگردان خلاق اهل آفریقای جنوبی انجام شده است. او تابحال برای مشتریان بین المللی مانند: Kids Footlocker  و Penna TCS و همچنین چند شرکت داخلی در آفریقای جنوبی کار کرده است. در ادامه همراه روزرنگ باشید تا به تماشای تصاویر این پروژه بنشینیم:

بسته بندی- روزرنگ  بسته بندی- روزرنگ (9)  بسته بندی- روزرنگ (8)  بسته بندی- روزرنگ (7)  بسته بندی- روزرنگ (6)  بسته بندی- روزرنگ (5)  بسته بندی- روزرنگ (4)  بسته بندی- روزرنگ (3)  بسته بندی- روزرنگ (2)  بسته بندی- روزرنگ (14)  بسته بندی- روزرنگ (13)  بسته بندی- روزرنگ (12)  بسته بندی- روزرنگ (11)  بسته بندی- روزرنگ (10)  بسته بندی- روزرنگ (1)

 

[aparat width=”560″ ]http://www.aparat.com/v/PX3Wy[/aparat]

منبع


image 
imageimageimage