بهترین اپلیکیشن‌های اپ استور در سال 2019 به انتخاب اپل

اپل همیشه برای انتخاب بهترین اپلیکیشن‌ها رویکرد منحصربه‌فرد خود را دارد. اینکه اپلیکیشن‌ها چه دستاوردهای تازه‌ای برای کاربران و جامعه داشته‌اند؛ چقدر به ساده‌تر کردن زندگی مردم کمک کردند و باعث افزایش و بروز خلاقیت می‌شوند.اپل می‌گوید از نظر او اپلیکیشنی برتر است که باعث دوستی و اتصال بیشتر خانواده، دوستان و افراد یک جامعه با هم شده باشد. این اپ‌ها باید سرگرم‌کننده و الهام‌بخش باشند و همین‌طور ارزش‌هایی مانند صداقت را در جامعه ترویج کنند.این شرکت ضمن اینکه از همه توسعه‌دهنده‌های بزرگ و کوچک اپ استور تشکر کرده است؛ به برنده‌ها تبریک ویژه می‌گوید و ازشان تقدیر می‌کند که باعث افزایش خلاقیت، سرگرمی و ارتباط بیشتر در سال ۲۰۱۹ شدند.

با هم انتخاب‌های اپل در دو بخش اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را نگاهی بیندازیم:

بهترین اپلیکیشن‌های سال ۲۰۱۹

بهترین اپلیکیشن آیفون: Spectre Camera 

یک نرم‌افزار مبتنی بر هوش مصنوعی و فناوری‌های پیشرفته که به کاربران اجازه می‌دهد با دوربین گوشی آیفون عکس‌های حرفه‌ای long-exposure بگیرند و لذت ببرند.

بهترین اپلیکیشن آیپد: Flow by Moleskine

این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد روی آیپد طراحی‌ها، نقاشی‌ها و المان‌های گرافیکی دیجیتالی زیبایی خلق کنید. انواع مدادهای گرافیتی، نشانگرهای با گوشه‌های متنوع و تنظیمات ریز و دقیقی در این نرم‌افزار هست که به ترسیم یک تصویر واقعی کمک می‌کنند.

بهترین اپلیکیشن مک: Affinity Publisher

به شما اجازه طراحی‌های حرفه‌ای برای نشریات و کتاب‌ها می‌دهد؛ خواه بخواهید یک کتاب مملو از عکس درباره سفر طراحی کنید یا یک کتاب ساده با متن‌های طولانی!

بهترین اپلیکیشن اپل تی‌وی: The Explorers

این اپلیکیشن خلاقانه از جامعه اکتشاف‌گران، دانشمندان و هنرمندانی پشتیبانی می‌کند که یک هدف مشترک دارند و آن خلق جلوه‌های بصری بهتر از دنیا و طبیعت با استفاده از فیلم و عکس است.

اپ ترندز ۲۰۱۹

اپل می‌گوید در سال ۲۰۱۹ اپلیکیشن‌های زیادی کمک کردند تا بیشتر خاطره‌بازی و رویاپردازی کنیم؛ تصاویر و صداهای خودمان را به یاد بیاوریم و قدرت و شخصیت بهتری داشته باشیم.

برخی زا این اپلیکیشن‌ها عبارتند از:

Anchor ،Canva: Stories & Video Maker ،Unfold ،Steller ،Spark Camera ،Over و Wattpad

بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۹

بهترین بازی آیفون: Sky: Children of the Light

یک بازی مبتنی بر پرواز برای یافتن موجودات آسمانی و بازگشت دوباره به آن‌ها به آسمان. در این بازی ایده‌های خلاقانه‌ و اجتماعی دیده می‌شود.

بهترین بازی آیپد: Hyper Light Drifter

یک نسخه بسیار پر زرق و برق با گرافیک عالی از بازی‌های کلاسیک ۱۶ بیتی ماجراجویی برای اکتشاف، بقا و زندگی.

بهترین بازی مک: GRIS

یک بازی معمایی و استراتژی با گرافیک دیجیتالی هنرمندانه و سطح بالا که امید، اندوه، پیروزی، همکاری در زندگی و موفقیت پس از شکست و ناراحتی را الهام می‌دهد.

بهترین بازی اپل تی‌وی: Wonder Boy: The Dragon’s Trap

یک بازسازی از بازی معروف دهه ۱۹۸۰ است. ماجراجویی یک پسربچه که حسابی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز است. بسیاری از صحنه‌ها و گرافیک این بازی به همراه موسیقی متن از ابتدا ساخته شده است.

بهترین بازی اپل آرکد: Sayonara Wild Hearts

در سال ۲۰۱۹، اپل سرویس Apple Arcade را معرفی کرد که امکان دسترسی به بازی‌هایی بدون تبلیغات یا پرداخت درون برنامه‌ای را به دادن یک حق اشتراک سالیانه فراهم می‌کند. برای شروع، بیش از ۱۰۰ بازی آرکد منحصربه‌فرد روی این پلتفرم عرضه شده است ولی یک بازی از بقیه برجسته‌تر است.

بازی Sayonara Wild Hearts توسط Simogo ساخته شده و علاوه بر داشتن خلاقیت و ایده‌ای نو، هیجان‌آفرین است. شما باید سوار موتورسیکلت با سرعت ۲۰۰ مایل در ساعت رانندگی کنید و شمشیر بزنید.

گیم ترندز ۲۰۱۹

اپل در این بخش هم می‌گوید موجی از بازی‌های جدید توسط شرکت‌های مشهور جهان برای سیستم‌عامل iOS عرضه شده است. در این بازی‌ها، فناوری‌های برجسته، گرافیک سطح بالا، ویژگی‌های خلاقانه و طراحی‌های جسورانه دیده می‌شود. این بازی‌ها سراسر از سطح کیفی و عمقی بالایی برخوردار بودند و شاید کسی فکر نمی‌کرد روزی بشود این‌ها را روی یک دستگاه موبایل بازی کرد.

برخی از عناوین شایسته تقدیر از نظر اپل عبارتند از:

Gears POP! ،Alien: Blackout،The Elder Scrolls: Blades ،Assassin’s Creed Rebellion

Pokémon Masters ،Minecraft Earth ،Dr. Mario World ،Mario Kart Tour و Call of Duty: Mobile

منبع