ترجمه كلمات به تصوير

«روند طراحی پوستر برای من از کلمات شروع میشود؛ که بار معنایی واقعه را همراه خود دارند. هر کلمه به یک یا چند موضوع مختلف ارجاع می دهد یا مصداق موضوع دیگری است و به من این فرصت را می دهد این ارجاع ها را به تصویر ترجمه کنم. در برخی از سفارش ها، عنوان پوستر منجر به خلق تصویر می شود. گاهی هم اطلاعات پیرامون موضوع در روند رسیدن به ایده تاثیر مهمی دارند. سعی من در طراحی پوستر این است که اطلاعات به گونه ای کُدگذاری شوند که شکستن آن برای مخاطب پیچیده و سخت نشود. لی اوت پوستر بسته به موضوع و اولویت مدیوم نشر -ترام یا پیکسل- صورت می گیرد که پیام و اطلاعات ضروری با سهولت به مخاطب انتقال داده شود.»

«سامان خسروی» متولد ١٣٦٦ است و کارشناسی ارشد گرافیک از دانشکده هنر و معماری تهران مرکز دارد. سامان مدیر هنری و طراح گرافیک استودیو «خیابان ورشو» و عضو «جامعه نیو مدیا» ایران است و همچنین به عنوان طراح در کارگاه گرافیک آتلیه نیو مدیا همکاری دارد .
او علاوه بر طراحی گرافیک در زمینه ویدیو، عکاسی، طراحی و … مشغول به فعالیت است و در چندین نمایشگاه در ایران و خارج از كشور حضور داشته است.


poster-roozrang-saman-khosravi  #9-Daniel poster-roozrang-saman-khosravi (8)  poster-roozrang-saman-khosravi (7)  poster-roozrang-saman-khosravi (6)  poster-roozrang-saman-khosravi (5)  poster-roozrang-saman-khosravi (2)  poster-roozrang-saman-khosravi (3)   poster-roozrang-saman-khosravi (4)  poster-roozrang-saman-khosravi (9)

 poster-roozrang-saman-khosravi (13)  poster-roozrang-saman-khosravi (14)  poster-roozrang-saman-khosravi (11)  poster-roozrang-saman-khosravi (12)  poster-roozrang-saman-khosravi (10)  poster-roozrang-saman-khosravi (1)
image 
imageimageimage