زیبراش برای Ipad

زیبراش برای iPad معرفی شد

مکسون در روز سوم از همایش زیبراش ZBrush اعلام کرد که اکنون دستگاه‌های iPad می‌توانند از ZBrush، نسخه جدید نرم‌افزار مجسم‌سازی دیجیتال بهره ببرند. این نسخه در 2024 منتشر خواهد شد.

هرچند که ZBrush ابزاری استاندارد برای مجسم‌سازی دیجیتال در طراحی کانسپت، VFX، هنر بازی‌سازی و موشن گرافیک برای دو دهه بوده است، اما همیشه برای استفاده در حرکت مشکل بوده است.
هر چند که می‌توان نسخه دسکتاپ را بر روی محیط کاری تلفن همراه نیز استفاده کرد، اما تا به حال نسخه‌ای برای تبلت وجود نداشته است و همین منجر به استفاده هنرمندان از دیگر نرم‌افزارهای مجسم‌سازی دیجیتال شده، که Forger مکسون یکی از این نرم‌افزارها است. نسخه ZBrush برای iPad و دیگر دستگاه‌های iOS این موضوع را تغییر خواهد داد.

قیمت، تاریخ انتشار و سیستم مورد نیاز زیبراش برای Ipad

تمام اطلاعاتی که از این نسخه در دسترس، فقط تاریخ حدودی انتشار آن است. اینکه آیا این نسخه با نسخه دسکتاپ متفاوت است یا دارندگان اشتراک این نرم‌افزار آن را رایگان دریافت می کنند، نیز هنوز مشخص نیست. مکسون هنوز ویژگی‌های این نسخه را اعلام نکرده است. در حال حاضر کمپانی در حال جمع آوری آزمایشگرها برای تست بتای این نرم‌افزار است.

همانطور که گفته شد مکسون هنوز اطلاعات دقیقی درباره این نرم افزار، سیستم مورد نیاز، قیمت و حتی تاریخ دقیق انتشار آن را اعلام نکرده است. برای اطلاعت بیشتر درباره زیبراش برای iPad می‌توانید به وبسایت Maxon مراجعه کنید.


image 
imageimageimage