فراخوان شرکت در سه سالانه بین المللی اکو-پوستر 4th block 2018

رقابت سه سالانه بین المللی the 4th block یک نمایشگاه منحصر به فرد است که هر سه سال یک بار در خارکوف، دومین شهر بزرگ اوکراین برگزار می گردد. این رقابت، 6 فاکتور زیبایی، صلح، خلوص، عشق، خلاقیت و تفکر را منبع الهام خود قرار داده است که در 3 بخش به شرح زیر می باشد:

1- زنان / صلح : پوسترهایی که صلح را به عنوان یک شرط ضروری برای زندگی بشر اختصاص داده اند. صلح و محیط زیست تاثیر مهمی در هماهنگ سازی دنیا دارد.

2- کودکان / امید : پوسترهایی که کودکان را به عنوان آینده بشریت در محور خود قرار داده اند. پوستر هایی که به شیوع تفکری برای اهمیت دادن به محیط زیست می پردازند و یا بزرگسالان را به اهمیت دادن به این موضوع تشویق می کنند.

3- گربه ها / عشق : پوسترهایی که زیبایی دنیا، انسانیت و مهربانی را بخش مهمی از همزیستی و نگرش دقیق انسان به بقای زندگی در فضاهای شهری و زیستگاه مدرن منعکس می کنند.

شرایط شرکت:
مرحله اول: ایمیل کردن آثار خود در سایز 30 سانتیمتر (در طول)، دقت تصویر 300 dpi و با پسوند eps، tiff، jpeg و حالت رنگی RBG به همراه فرم شرکت به این آدرس: [email protected]

مرحله دوم: لیستی از آثار انتخاب شده در سایت 4block-design.org منتشر می شود و همینطور ایمیلی به منتخبین جهت اطلاع رسانی ارسال می شود. سپس نسخه چاپ شده پوستر به همراه فرم شرکت از طریق پست باید ارسال شود.

شرکت در این سه سالانه رایگان است.
تکنیک کار آزاد است.
حداقل سایز: 60 در 90 سانتیمتر است.
پوستر ها باید بین سال های 2015 تا 2017 طراحی شده باشند.
فایل آثار خود را با زبان انگلیسی به این شکل نام گذاری کنید:
Name_Last Name_Country

جوایز:
جایزه بزرگ گرند پریکس، دیپلم افتخار و جوایز ویژه برای هر بخش

هیئت داوران:
آلیس و ملاو از آمریکا
پریسا تشکری از ایران
ماجا ولنا از لهستان
پائولا تروکسلر از سوییس
تاتیانا بورژونا از اوکراین

آخرین مهلت ارسال آثار:  31 دسامبر2017 /

برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت و یا این فایل را مطالعه نمایید.

منبع