قانون طبیعت چگونه طراحی شد؟

ساخت موزيک ويديوى Nature Regulate يا قانون طبيعت به سفارش مستقيم گروه موسيقى bird pen در اوريل ٢٠١١ آغاز شد.
پويا عباسيان طراح جوان ساكن پاريس شروع به كار بر روى ساخت ويديويى كرد كه بايد مدرنيته و تنهايى انسان در عصر رسانه ها را به تصوير مى كشيد. پس از رسيدن به ايده‌ى نهايى و كار بر روى سناريو و استورى برد، ساخت انيميشن ٦ دقيقه اى “قانون طبيعت” كليد خورد.
طراحى كاراكترها و خلق فضاى كلى اثر با همراهى فرشيد منفرد،ديگر هنرمند و طراح جوان شكل گرفت. كامپوزيت كار را نیز فراز عباسى، هنرمند ايرانى ساكن امريكا بر عهده گرفت و پروژه مرحله به مرحله با مدل سازى سه بعدى، طراحى بك گراند و در نهايت كارگردانى پويا عباسيان شكل نهايى به خود گرفت.
نتيجه كار انيميشنى قابل توجه و چشمگير بود كه هويت بصرى و مفهومى معتبر و دقيقى داشت. سه جوان خوش ذوق و هنرمند، هركدام در گوشه اى از دنيا از طريق اينترنت و به يارى خلاقيت و تلاش يك ساله شان، موزيك ويديوى “قانون طبيعت” را خلق كردند.
این اثر در اوريل ٢٠١٢ رونمايى شد و با شركت در چندين جشنواره معتبر در سراسر اروپا از جمله پيكتوپلاسما برلين و انيمافيك پاريس درخشيد. در ايران هم گالرى محسن رسول اف نمايشگاهى از مراحل ساخت كار برپا كرد كه با استقبال فوق العاده‌ى دوستداران روبرو شد.
با هم به تماشاى مراحل طراحی و شكل گيرى این اثر عالی مى‌نشينيم.

 

02

 03

04

 05 06 07 08 09 10 
 
 
 
01      04    06 07  storyboard

Reg

Untitled-1

  reg3

image01  
image02


   poster
 
 
برای دیدن این ویدیو از لینک های زیر استفاده کنید:

Landing page

http://www.birdpen.com/

http://f-monfared.com/

 


image 
imageimageimage