موشن گرافیک لوتوس پارسیان

« چالش های بسیاری در نقطه تلاقی نیاز سفارش دهنده و محدودیت های یک اثر قابل قبول وجود دارد. ما بايد احساس نیاز را در مخاطب ایجاد و در ادامه با معرفی نوآوری شرکت” لوتوس پارسیان” در قالب خدمات جدید، به آموزش مخاطبین جهت استفاده از آنها بپردازیم. همین موضوع زمان خروجی نهایی را افزایش می داد. بنابراین تا حد امکان به ساده سازی مفاهیم در داستان گویی پرداختیم و با تصویرسازی و  فضاسازی سورئال توانستیم جریان قابل قبولی بدست بیاوریم، سازه های غول آسا و وجود رنگ های محدود به علاوه  texture هم در تصویرسازی به زیبای موشن افزود.

در حرکت بخشیدن به عناصر سعی شد تا حد امکان از حرکت های مرتبت و هماهنگ با فضاسازی استفاده شود. تجربه های جدید نیز فرصتی بود تا باز خودمان را در خلق ایده های تازه محک بزنیم.

با ایجاد توهم حرکت دوربین  و شبیه سازی حرکت هایش، تا حدودی مشکل محدودیت حرکت را حل کردیم و فرم ها به شکل دلخواه پیاده سازی شدند. در این حرکت چرخشی از هیچ دوربینی استفاده نشده و تماما با انیمیت position , scale و path انجام شده است.

هر چند فضای این موشن گرافیک جدی بود اما در عین حال نمی خواستیم بی روح باشد بنابراین تصمیم به استفاده از موسیقی سبک بلوز گرفتیم و حال و هوای jazz را به آن اضافه کردیم. استفاده از درام براش، دابل بیس و آلتو ساکس به ساختن این فضا کمک کرد. همينطور به علت تصویر سازی زاویه دار و کشیده، علاقه داشتیم از صدایی استفاده کنیم که حس تیزی را القا کند پس از صدای ویولون با تکنیک پیزیکاتو استفاده شد.»

“مجتبی روح پروز” کارگردان و انیماتور این موشن گرافیک است.” پیمان پورابراهیم”  روای داستان،” فرزین رئیس توسی” تصویرساز و ایده پرداز”، محمد امین رنجبر” موزیسین و صدای پر انرژی ” سبحان ولیخانی” بر روی کار قرار دارد.

پروژه های دیگر «فلت مد» در روزرنگ را اینجا ببینید.