اسماء‌الحسنی
اسماء‌الحسنی

برگزیدگان هفدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء‌الحسنی را ببینید

ممکن است برگزاری رویدادهای سالانه و منظم در دنیا امری متداول باشد اما با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی خاصی که در ایران همیشه بوده موضوع  کمی متفاوت است. برنامه ریزی و ادامه سازی رویدادهای سالانه خصوصا هنری همیشه چالش برانگیز و دشوار است، از اینرو رویدادهایی که تاب‌ آوری داشته و سالها سعی بر حفظ خود کوشیده‌اند ارزشمند و  با همه کسری‌ها قابل تقدیر هستند.

هفدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء‌الحسنی از 24 فروردین تا 24 اردیبهشت 1400 در گالری های ممیز و زمستان خانه هنرمندان ایران با نمایش آثار منتخب برگزار شد.  پست امروز و این هفته روزرنگ اختصاص به نمایش آثار و و پروژه های برگزیده این رویداد خواهد بود.

مجموع آثار ارسالی ثبت شده در دبیرخانه هفدهمین دوره نمایشگاه سالانه حروف نگاری اسماءالحسنی 668 اثر بوده که از میان آنها تعداد 60 اثر انتخاب و به نمایشگاه راه یافته بود.

جلسه داوری و انتخاب آثار هفدهمین نمایشگاه سالانه اسماءالحسنی ششم اسفند ماه سال 1399 برگزار و نفرات برگزیده این دوره به شرح زیر انتخاب شدند که در ادامه بطور اختصاصی شما را به دیدن این آثار دعوت می کنیم.

پوستر اسماء‌الحسنی

حمید قربان پور با پوستر هوالجمیل برندۀ جایزه بزرگ نمایشگاه

پوستر اسماء‌الحسنی
علیرضا پوراکبری و الهام شفیعی با پوستر” بسم الله الرحمن الرحیم” برندۀ جایزه ویژۀ هیئت داوران

 

هفدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری
القدوس_محمد رضا قلی
هفدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری
الله نورالسموات و الارض-اکبر کریم
هفدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری
بسم الله الرحمن الرحیم – سیدمحمد مهدی سیدی
هفدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء‌الحسنی
بسم الله الرحمن الرحیم – مرتضی تقی بیگی
هفدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء‌الحسنی
هو- ودودمازیار علی یاری

 مازیار علی یاری ، محمدرضا قلی پور ، مرتضی تقی بیکی، سید محمد مهدی سیدی نیا و اکبر کریم زاده نیز موفق به دریافت تقدیرنامه و جایزه نقدی شدند.

 در بخش جنبی این نمایشگاه جایزه اول به  امین احمدی برای طراحی پوستر حضرت صدیقه کبری(س)داده شد.

هیئت داوران در بخش جنبی نمایشگاه هیچ اثری را شایسته مقام دوم و سوم تشخیص نداد و آثار سه طراح را برای تقدیر و اعطای جایزۀ نقدی هریک به مبلغ سی میلیون ریال برگزید. اسامی این برگزیدگان به شرح زیر می باشد:
آقایان محمدرضا رستمی ، وحید یعقوبلو و سجاد علی پور حیدری

هیئت داوران این دوره را دکتر مصطفی گودرزی، عفت السادات افضل طوسی، محمد صابر شیخ رضائی ، محمد روح الامین و حمید رضا کشاورزی میاندشتی بر عهده داشته اند.


image 
imageimageimage