هویت بصری برای کمپین قربانیان قاچاق انسانی

موسسه خیریه Walk Through Walls که در زمینه فراهم سازی فرصت های شغلی برای  قربانیان قاچاق انسانی  و کمک به آنها برای فائق آمدن بر مشکلات پیش رویشان فعالیت دارد هویت بصری خود را با کمک استودیوی انگلیسی  Mark Studio   طراحی و اجرا کرد.

قاچاق انسانى به شخصی اطلاق می‌شود که به طور غیرقانونی و به دلایل مختلف از کشورها و مناطق مختلف عبور داده شده است و یکی از دلایل آن، به کارگیری این افراد در شغل‌های اجباری است.

بر اساس آمار یونیسف، هر ساله در حدود یک میلیون کودک، قاچاق می‌شوند و سازمان بین‌المللی کار (ILO)  تخمین می‌زند که در سال 2012، در حدود 20 میلیون نفر قربانی کار اجباری در جهان وجود داشته است.

این خیریه جدید با کمک شرکت بیکر و مکنزی (Baker & McKenzie) و بنیاد تامسون ریوترز (Thomson Reuters Foundation) تاسیس شده است.

منبع


image 
imageimageimage