هویت بصری و بسته‌بندی‌های «ووشی-ووشی‌» ژاپنی

شرکت داروسازی Russian A5 در روسیه در پروژه‌ای با همکاری استودیوی Art Lebedev ، هویت بصری و بسته‌بندی مجموعه محصولات خود را که مخصوص حفاظت پوست و مو بود را تغییر دادند.

از آنجا که محصول مورد نظر، برندی ژاپنی است آنها تصمیم گرفتند یک بسته‌بندی با تاثیرپذیری مستقیم از نمادهای ژاپنی خلق کنند و نهایتا تصویرسازی‌های متعددی که به نوعی نمادی از شهرهای ژاپنی بود را برروی بسته‌ها تصویرسازی کردند. هر بسته‌بندی از یک تصویرسازی ویژه و در رنگ‌های متفاوت، اشاره‌ای به باغ‌های ژاپنی دارد و به تازه بودن محصول نیز تاکید می‌کند.

 


image 
imageimageimage