پوستر نمایشگاه «گل گاوزبان»

پوستر نمایشگاه گاوهای جلال الدین مشمولی با عنوان «گل گاوزبان» توسط میثم نامدار طراحی و اجرا شده است. این نمایشگاه از 1 خرداد ماه در گالری 26 واقع در فرمانیه شرقی / خیابان سلمان پورظهیر، واحد 3  افتتاح و تا 12 خرداد  ماه نیز ادامه خواهد داشت.

jalaledin-94


image 
imageimageimage
  1. تبریک به جلال الدین مشمولی عزیز ، نقاش فعال و پر کار
    درجواب دوست عزیز رضا زاده / همیشه یادت باشه یک پوستر قبل خروجی نهایی کلیه حروف آن چک میشود و بعد تکثیر میشود
    Exibition
    Exhibition
    هر دو به یک معنی می باشد …..باور نداری برو یه سری به فرهنگ لغت بزن…

  2. جناب رضازاده عزیز من تو حوزه نقاشی فعالیت می کنم و جناب جلال الدین مشمولی که از نقاشان معاصر ایران هستند را سالهاست می شناسم و قطعا از درج این لغت دلیل خاصی داشته که آن را به طراح تحمیل نموده ….

  3. من که از کار لذت بردم …
    بخصوص از تم رنگیش…
    وتازه شاید اینجا باید احسنتی به طراح پوستر و دو احسنت به نقاش شجاعی گفت که سفارش دهنده بوده است و خارج از تعصب به نقاشی هایش طراحی پوسترش را به اهل فنی سپرده است…
    چیزی که این روز کم در این فضایی هنر ایران می بینیم…
    همه نقاشن… همه طراحن…. و همه همه کاره اند…
    سپاس از همه و روزرنگ
    شاد باشید 🙂

  4. آقای نامدار آثارشون بد نیست اما نه برای پوستر چون اصلاً این نوع کار تصویرسازی هستش نه طراحی پوستر و متاسفانه این آثار مهمترین فاکتور پوستر که اطلاعرسانی صحیح هستش رو نفی میکنن و صرفاً میشه گفت زیبا باشن و تمام..

    1. جناب آقا یا خانم اسدی من مخالف نظر شما می باشم زیرا این اولین پوستری نیست که دکراتیو میباشد.البته برای من سوال هستش که چرا رنگ گل گاوزبان چرا در این پوستر به رنگ زرد طلایی آمده؟قطعا حدس میزنم ارتباطی باید بین پیشانی گاو و خود گلها که در اینجا به رنگ زرد کار شده وجود دارد زیرا همه ما میدانیم رنگ گل گاوزبان بنفش میباشد نه زرد..آخه در پوستر قبلی نمایشگاه آقای مشمولی گاو به رنگ زرد طراحی شده که این خودش یه سوال که باید از خود طراح پرسید.من شیوه طراحی پوسترهای آقای نامدار را تحسین میکنم و بارها آثارشان را با همین شیوه شخصی در موضوعات مختلف دیده ام.احساس میکنم با دقت و وسواس زیادی پوسترهایش را خلق میکند و تکنیک خاصی برای اجرای پوسترهایش دارد که ای کاش در رابطه با تکنیک اجرایی این پوستر هم مطلبی در انتهای خبر نوشته می شد.

  5. ضمن تبریک به طراح پوستر
    من اولین کاری که از این طراح دیده ام
    من فقط متوجه حرف آقا یا خانم ” اسدی ” نشدم که چرا این طراحی پوستر نیست. ای کاش دلیل شو میگفت که مثلا این کار نقاشیه و یا طراحیه و یا مثلا تراکته
    مگه جدیدا تعریف پوستر عوض شده که ما نمی دونستیم
    اگه منظور از از زیبایی دکوراتیو بودن اثر است که مشکلی در طراحی یک پوستر نیست…

  6. واقعا عجیبه که ما چقدر در تخریب دیگران قدرت بالایی داریم، یعنی این پوستر نیاز داشت اینقدر مورد نقد های عجیب قرار بگیره!!
    بعضی از نظرات دوستان واقعا برای من مخاطب خیلی جالب بود و واقعا مایلم همین دوستان در مورد اظهار نظرهایی که مطرح کردند کمی بیشتر توضیح بدن مثلا:

    خانم اشاره کردن سارا پویان
    که این پوستر بیشتر به هویت سازمانی شبیه است” میشه لطف کنید تعریف خودتون رو از هویت سازمانی و ارتباطش با این پوستر بیشتر توضیح بدید.

    خانم یا آقای اسدی
    تصویرسازی هستش نه طراحی پوستر/ واقعا این تعریف رو از کدوم منبع استخراج کردید.

    ما بقی نظرات هم چه خوب چه بد واضح هستند، عرض بنده به این معنی نیست این پوستر فوق العاده است چون فوق العاده ی وجود ندارد. ولی این گونه اظهار نظرات هم خیلی بیانگر نگرش حرفه ی دوستان گرامی نیستن، مجبور نیستم برای بزرگنمایی دست به تخریب دیگران بزنیم، دم دستی ترین کار همیشه تخریب بوده امیدوارم روزی برسه بجای تخریب نقد منصفانه ای داشته باشیم.

  7. جناب نامدار عزیز پوسترهای شما همیشه با هر موضوع و محتوا که اجرا میشود شناسه و شیوه خاص شخصی تان را نیز به همراه داره و این خود نشانه از آگاهی و ذهن خلاق شما می باشد….موفق باشید…با سپاس از روز رنگ

  8. در یک کلام باید گفت که پوستر خیلی عالی بود / آقا میثم نامدار ، منتظر دیگر پوسترهای خوب شما خواهم بود / به امید روزهایی بهتر / تشکر فراوان از روزرنگ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *