17 فونت برتر برای پروژه‌ی طراحی گرافیک در سال 2016

در حقیقت یک طراح گرافیک هیچ استراحتی ندارد. آن ها به ندرت دچار بیکاری می شوند، به همین دلیل اکثر مواقع آن‌ها را در محل کارشان در حالیکه سخت مشغول به کار هستند می‌بینیم. آنها زمانی که در حال کار هستند هرگز به ساعت روی دیوار نگاه نمی کنند و متوجه گذر زمان نمی شوند. اکثر آن‌ها همیشه سخت در حال کار کردن هستند و حتی تمام شب را هم مشغول هستند. کار و حرفه‌ی آن‌ها خواستار زحمت و کوشش فراوان است و چشم های بسیاری بر روی کار آن هاست.
در چنین شرایطی، بار سنگینی بر روی دوشتان قرار گرفته است و مردم انتظار زیادی از شما  دارند و حساب ویژه‌ای رویتان باز کرده‌اند و این را باید بدانید که از بروز کوچک ترین خطایی یا اشتباهی به شدت خودداری کنید.
طراحان باید در کارهایشان ابتکار و خلاقیت داشته باشند و با رنگ هایی بازی کنند که حتی یک بار هم از آن ها استفاده نکرده‌اند تا ایده‌ای که منحصر به خودشان است و دور از هر گونه کپی و یا نسخه برداری از طرح دیگران است را ارائه دهند. اگر از طرح دیگران استفاده کنید به صورت اتوماتیک نسخه‌ی قبلی آن طرح، جلوی چشم مردم ظاهر می شود و سریع متوجه کپی بودن آن طرح می شوند و……….!!!
در طراحی مهم نیست که چه مقدار زمان، شما صرف می کنید و اگر کارتان به گونه ای است که تمرکز و زمان زیادی از شما می گیرد در عوض مطمئن خواهید شد که بهترین نتیجه ی ممکن را خواهید گرفت.
ما به منظور برطرف کردن نیازهای طراحان، لیست کوچک هفده تایی از بهترین فونت‌های سال ۲۰۱۶ را برای شما معرفی کرده ایم. شما می‌توانید از این فونت‌ها هم برای پروژه‌های شخصی و هم برای پروژه های تبلیغاتی استفاده کنید.

Noelan free font download

2  Shumi free font download

3  Anurati Creative free font 

4  Somatic – Rounded Free Font

5  Rude stylish sans serif font

6  Kano Perfect Sans Serif Font for logos

7  Brush free font download

8  Atami Creative Free Sans Serif Typeface

9  Luxia – Free Stylish Serif Typeface

10  Sonder – Free Type Family

11  Elianto Free Font

12  BEYNO Free Font 2017

13  Shamery best free sans serif font 2017

14  OLD GROWTH – FREE FONT

15  L-7 STENCIL FONT (FREE)

16  ESCAFINA best free script font 2017

17  Buffon Reverse Contrast Playful font free

منبع

 


image 
imageimageimage
  1. این «ما» که توی متن هست به کی ارجاع داره؟
    و این «برتر» بودن بر اساس چه ملاکیه؟
    چرا من برای پروژۀ شخصیم باید از فونتی استفاده کنم که یه نفر دیگه برام انتخاب کرده؟
    و خیلی چراهای دیگه در برابر مطلبی که شبیه مطالب مجلات زرده.

  2. سلام
    آقا عرفانیان این یه پیشنهاده و مطمئنا شما طراحید و تصمیم گیرنده
    پس شاکی نشید و اگر صلاح نمیدونید اصلا استفاده نکنید!

    1. سلام.
      چیزی که مطرح کردم شخصی نبود. دربارۀ نظام رسانه ای این مطلب نوشتم.
      و اینکه چطور لقمه های آماده در اختیار طراحان قرار می گیره و در نتیجه «تفکر» و «انتخاب گری» کم کم فراموش میشه.
      حالا با این دید یه بار دیگه مطلب روزرنگ رو بخونین…

      1. این لقمه ای که شما فرمودید بزرگتر از این حرفااس که آماده بشه. با این نگاه شما همه انتخاب ها مردود و غلط اندازه. اینها همه تردمیل های هنری هستن که نقش مکمل رو دارن و با داشتن اون کسی طوریش نمیشه. اونی که اهل هنر و سختیه فرقی به حالش نمیکنه و غر زدن این وسط دردی دوا نمیکنه!

      2. فونت یکی از ابزارهای کار طراحی گرافیکه
        مجله روزرنگ به شما پیشنهاد دادن، شما اگه دوست داشته باشین دانلود می‌کنید،
        در نهایت این شما هستین که برای پروژه شخصی خودتون تصمیم می‌گیرید از بین
        آرشیو فونتی که دارید از چه فونتی استفاده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *