کمپین تبلیغاتی تازه شیلا با عنوان «اشتها وارد میشود!» از 15 بهمن تا 15 اسفند 1403 در حال برگزاری است. این کمپین با هدف ایجاد آگاهی از برند شیلا و معرفی رستورانهای زنجیرهای آن در دو فاز آنلاین و آفلاین طراحی شده است.
شیلا با اجرای موفق کمپینهای قبلی همچون «سریع و لذیذ، غذا سر میز»، «ارسال به سرعت نور» و «پیک رسید، میز رو بچین»، اینبار با شعار «اشتها وارد میشود!» به عرصه برندینگ خود ادامه میدهد.
این شعار بهویژه با الهام از شخصیت بروس لی و فیلم معروف «اژدها وارد میشود» شکل گرفته است. به گفته طراحان این کمپین بروس لی بهعنوان نمادی از سرعت، کیفیت بالا و قابلیت اعتماد، به خوبی با ویژگیهای برند شیلا همخوانی دارد: غذاهای با کیفیت، خدمات سریع و قابل اعتماد. بنابراین، انتخاب این شعار بهعنوان هویت اصلی کمپین تصمیمی هوشمندانه بوده است.
درباره شیلا
رستورانهای زنجیرهای شیلا از سال 1378 فعالیت خود را در تهران آغاز کرده و در طول 25 سال توانسته است با توسعه زیرساختها و گسترش شعبهها، به یکی از بزرگترین مجموعههای رستوران زنجیرهای کشور تبدیل شود. اکنون، شیلا با داشتن 70 شعبه فعال در استانهای تهران و البرز، بزرگترین رستوران زنجیرهای در ایران است.