فراخوان بینالمللی هویت بصری (IVIA) که امسال یازدهمین سال برگزاری خود را تجربه میکند، یک رقابت جهانی محبوب برای آژانسها و طراحان مستقل است.
این رقابت با ۲۰ بخش متنوع، فرصتهای زیادی را برای به اشتراک گذاشتن پروژه برندسازی شما با جهان فراهم میکند. این جوایز با هدف ایجاد فرصتی برابر برای همه شرکتکنندگان، از طراحان فریلنسر گرفته تا استودیوهای طراحی کوچک و آژانسهای برندسازی بزرگ تأسیس شدهاند.
در هر بخش، یک برنده و دو نفر دوم و سوم اعلام میشود. همچنین یک برنده کلی با عنوان “هویت بصری سال” تجلیل خواهد شد.
بیست (۲۰) بخش رقابتی برای سال ۲۰۲۴ عبارتند از:
- تولید
- مقصد گردشگری
- ورزش
- سرگرمی
- فناوری
- مخابرات
- انرژی/تاسیسات شهری
- محصولات مصرفی
- بخش دولتی
- رسانه و نشر
- حمل و نقل و خودرو
- مراقبت های بهداشتی
- خدمات مالی
- غذا و نوشیدنی
- رستوران، مهماننوازی، سفر و تفریح
- خرده فروشی
- خیریه و سازمانهای غیرانتفاعی
- خدمات حرفهای
- مد
- املاک و مستغلات
آثار واجد شرایط باید بین ۱ ژانویه ۲۰۲۲ و تاریخ بسته شدن نهایی رقابت ارسال شده باشند. شرکت از تمامی کشورهای جهان مجاز است.
آثار ارسالی نباید فقط شامل لوگو بلکه باید شامل نمونههایی از کاربرد آن در اقلام مختلف به عنوان بخشی از سیستم هویت بصری برند نیز باشد.
برندگان در تابستان سال ۲۰۲۴ اعلام خواهند شد.
هزینه شرکت در جوایز بینالمللی هویت بصری ۲۰۲۴
- هزینه ثبتنام زودهنگام: ۱۳۵ پوند (+ مالیات بر ارزش افزوده انگلستان در صورت قابل اجرا) قبل از ۱ دسامبر ۲۰۲۳
- هزینه ثبتنام استاندارد: ۱۵۰ پوند (+ مالیات بر ارزش افزوده انگلستان در صورت قابل اجرا)