هویت بصری وسترن یونیون
هویت بصری وسترن یونیون

وسترن یونیون؛ تغییر هویت بصری و پرداخت‌های جهانی متناسب با عصر دیجیتال

وسترن یونیون Western Union، غول بزرگ پرداخت جهانی، اخیراً سفری هیجان انگیز را برای تغییر نام تجاری خود آغاز کرده است. این تغییرات همزمان با چشم انداز در حال تحول تراکنش‌های مالی برنامه ریزی شده است.

Love Street and Company، آژانس خلاقی است که وظیفه طراحی مجدد لوگو و هویت بصری شرکت وسترن یونیون را بر عهده گرفته است: «چالش این بود که ماهیت تاریخ غنی وسترن یونیون را به تصویر بکشیم و در عین حال تصویری را بسازیم که نشان دهنده آینده ای درخشان باشد.»

طرحی که از حرکت و اتصال صحبت می کند

نتیجه این تغییرات در هویت بصری یک مونوگرام چشم نواز است. تصویری که مملو از خطوط نرم و زوایای چند جهتی است. این طراحی متمایز حس حرکت جهانی را می دهد. هویت بصری جدید و استعاری، گستردگی جهانی شرکت و سیال بودن معاملات مالی مدرن را در ذهن برمی انگیزد. طراحی پیچیده آن بسیار فریبنده است و نماد شبکه ای از اتصالات جهانی است.

نگاه جسورانه و مدرن در هویت بصری جدید وسترن یونیون

در لوگوی کنونی، فونت سریف کلاسیک و نشان دایره ای سنتی Western Union از بین رفته است. در عوض، با ظاهری مدرن و شیک که دارای فونت پررنگ و بدون سریف است، جایگزین شده است. مونوگرام انتزاعی، به گونه ای طراحی شده است که مانند یک نماد اپلیکیشن یا یک کسب و کار سنتی تاثیرگذار باشد.

دارین کرسنزی Darrin Crescenzi، یک طراح لوگو، اظهار داشت که در این تغییر هویت بصری، بر اتصال میان خدمات شرکت و شبکه جهانی که سالها در آن تجربه دارد، متمرکز شده است. این پل زدن میان دنیای دیجیتال و فیزیکی اولویت اصلی در فرآیند طراحی بوده است. تمام این تلاش ها نشان می دهد میان روشهای سنتی و مدرن انتقال پول ارتباط وجود دارد.

لوگوی جدید وسترن یونیون اکنون دارای نمادی پر جنب و جوش در رنگ زرد است. این سایه برجسته و فوراً قابل تشخیص، دوره جدیدی را برای شرکت نشان می دهد. هویت بصری وسترن یونیون به ادامه پیشروی در دنیای پرداختهای جهانی تاکید دارد.

ظاهر جدید وسترن یونیون

رونمایی از این هویت بصری تازه همراه با پیشرفت‌های Western Union در پلتفرم‌های دیجیتال است. وسترن یونیون با پلتفرم آنلاین نوآورانه خود، نحوه ارسال و دریافت پول مردم را در سراسر جهان تغییر داده است. اکنون، کاربران می‌توانند وجوه خود را در حالی که در خانه‌های خود هستند، منتقل کنند. این پلتفرم نقل و انتقالات بین‌المللی پول را مانند قبل آسان‌تر کرده است.

با ارائه لوگوی مدرن و هویت بصری جدید، وسترن یونیون خود را به گونه‌ای به روز می کند که برای مصرف‌کنندگان باهوش فناوری امروزی جذاب باشد. ظاهر تازه نشان دهنده آمادگی برند برای رویارویی با آینده است.

همچنین، این نگاه جدید نشان می‌دهد که حتی با تغییر فناوری، وسترن یونیون یک رهبر نوآورانه در پرداخت‌های جهانی باقی خواهد ماند.

منبع


image 
imageimageimage