زرین‌ پال

زرین‌ پال از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

از هویت بصری و لوگوی جدید زرین پال با شعار «بدون مرز» در آستانه ۱۴ سالگی این برند رونمایی شد. شرکت زرین پال ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک، با اشاره به انتزاعی‌بودن مفهوم مرز در ذهن انسان، لوگوی جدید را در کنار هویت بصری تمام زیرمجموعه‌های خود، طیفی از رنگ‌ها و اشکال هندسی می‌داند که هرکدام برای توانمندکردن کسب‌وکارهای آنلاین و چرخاننده اقتصاد دیجیتال طراحی شده‌اند. به باور مدیران زرین‌ پال، امروز رنگ زرد همیشگی برند زرین‌پال، در کنار رنگ‌های دیگر معنا پیدا می‌کند و زمان بازطراحی و بازتعریف مرز‌هاست.

لوگوی پیشین زرین پال
لوگوی پیشین زرین پال

در بیانیه ری‌برندینگ زرین‌ پال با این سوال روبه‌رو هستیم که آیا هر معنایی برای مرز ساخته شود، آن را به یک مفهوم خوب یا بد، درست یا غلط، محدودکننده یا حافظ بقا و هر دو مفهوم رو‌به‌روی هم تبدیل می‌کند؟ آیا می‌توان مرز دقیقی بین آن‌ها ساخت؟ آیا مرز دقیقی بین درست و اشتباه وجود دارد؟ یا این‌که ما با طیفی از درست‌ها و غلط‌ها مواجه هستیم؟

تنها چیزی که به جد می‌توان گفت این‌است که هر زمانی برای بازتعریف مرزهای ذهنی، زمان نوآوری است.


image 
imageimageimage