هوندا

هوندا از لوگوی H خود با طرح جدید برای خودروهای برقی رونمایی کرد

هوندا در نمایشگاه CES، از لوگوی جدید خود برای خودروهای برقی رونمایی کرد. بعد از 43 سال، این کمپانی تصمیم گرفت تا لوگوی H معروف خود را ریبرند کند. این لوگوی جدید به صورت اختصاصی برای خودروهای برقی نسل جدید هوندا طراحی و رونمایی شده‌است. به این معنا که خودروهای بنزینی جدید این کمپانی همچنان با همان لوگوی قبلی عرضه خواهند شد. لوگوی معروف H از سال 1981 هیچ تغییری نکرده‌بود، ولی در اوایل دهه 2000 بود که با یک تغییر کوچک در ظاهر آن کمی مدرن‌تر شد.

نکته جالب این است که این لوگوی جدید به نشان H اولیه که در دهه 1960 استفاده می‌شد، بسیار شبیه است و استایل آن با همان سبک قدیمی تغییر کرده است. به‌همین دلیل است که این لوگو با وجود داشتن ظاهری مدرن، همچنان همان حس نوستالژی را به بیننده منتقل می‌کند.

کمپانی هوندا گفته‌است که این لوگوی جدید، به مناسبت رونمایی از نسل بعدی خودروهای برقی آن طراحی شده‌است و در نمایشگاه CES به همراه دو خودرو جدید Saloon و Space-Hub از آن رونمایی شد. این لوگو نشان دهنده تعهد هوندا به پیشبرد مرزهای فناوری خودرو برقی و ارائه راه حل‌های نوآورانه برای حمل و نقل پایدار است.

یکی از تغییرات چشم‌گیر، حذف‌شدن کادر دور حرف H است که برای دهه‌ها همراه آن بود. با این وجود، بسیاری از افراد نسبت به این تغییر بازخورد مثبت داشتند و مشتاقانه منتظر عرضه خودروهای برقی هوندا همراه با لوگوی جدید هستند.

خلاصه، رونمایی از لوگو جدید هوندا برای خودروهای برقی در نمایشگاه CES نقطه عطف مهمی برای این کمپانی است. این کار تعهد و علاقه این شرکت به نوآوری و برآورده‌کردن نیاز مصرف‌کنندگان خودروهای برقی را نشان می‌‌دهد.


image 
imageimageimage