برندینگ یک عینک فروشی در سوئد

وقتی شرکت کایبوش (Kaibosh) با شرکت طراحی اسناسک (Snask) مستقر در استکهلم تماس گرفت، این برند سازنده عینک نروژی فکر می‌کرد محصولاتش زیادی تکراری شده‌اند. کایبوش برای دستیابی به ظرفیت بالقوه و کاملش  به اسناسک ماموریت دارد که به جز لوگوی شرکت، همه‌چیز را ( از نشان‌ها گرفته تا تبلیغات و بسته‌بندی) تغییر دهد و استایل جذاب‌تری طراحی نماید.

بعد از این سفارش، اسناسک شروع کرد به بازنویسی آهنگ کلام و پلت‌فرم کایبوش در هر جایی که بیشترین استفاده از کپی‌کاری وجود داشت، مانند تبلیغات داخل فروشگاه‌ها یا بروشورها و دستورالعمل‌ها. سپس  شکل نوشتاری شرکت را به شکل بصری تبدیل کرد، حتی یک چهره ظاهری با نام سنتروم طراحی کرد تا مناسب علائم تبلیغاتی داخل فروشگاه‌ها باشد. وقتی ظاهری تازه به کایبوش داده شد، ظرفیت کاملش را بدست آورد.

 

منبع


image 
imageimageimage